BACKYARD (ЗАДВІР"Я)

Балет на одну дію на музику С.Рахманінова та сучасних композиторів

Лібрето Віктора Гаченка

Постановний склад

Балетмейстер-постановник – лауреат Всесоюзного конкурсу балетмейстерів 

                                                         Віктор Гаченкo

Балетмейстери-репетитори – Іван Козлов, Оксана Хамровська

Художник по світлу – Євгеній Фролов

Режисер, який веде виставу – Тетяна Лук’янець

ДІЙОВІ ОСОБИ ТА ВИКОНАВЦІ:

Чоловік – лауреат Міжнародного конкурсу Владислав Євтушенко,

                 Артур Козенко, Костянтин Цаприка

Жінка – Марина Берлізова, Ярослава Живолуп

Леді у червоному – Ольга Постернак, Катерина Соколова

Крейзі – Галина Гриньків – Андрій Глава,

            Ірина Іванів – Олександр Душаков

Полювання:

Орли – лауреат Міжнародного конкурсу Владислав Євтушенко,

             Павло Зурнаджі, Артур Козенко, Костянтин Цаприка,

             Мирослав Черноус, Михайло Щербаков

Кішки – Крістіна Бакляк, Галина Гриньків, Христина Дейнега,

               Ірина Іванів, Маргарита Кузнєцова, Інга Мацкева

 

Крізь роки – лауреат Міжнародного конкурсу Міе Нагасава –

                      лауреат міжнародних конкурсів Ігор Хомищак,

                      Юлія Кузьмич –

                     лауреат міжнародних конкурсів Нікіта Година

Кумир – Андрій Глава, Павло Зурнаджі

             





Автор лібрето і балетмейстер-постановник вистави Віктор Гаченко:

«Хто з вас замислювався над тим, чи потрібна любов людям, які в силу  обставин скотилися на самий низ соціальних щаблів. Вони втратили роботу, житло та звичний стиль життя. Вони опинились на задвір’ї існувания без престижної роботи, красивого одягу, ситого життя та інших благ сучасної цивілізації. Але, що цікаво, вони не позбавились можливості відчувати і кохати.

У нашій виставі ми спробували показати любов різну, коли він покидає її, коли інша відмовляє йому, коли стосунки між героями складаються зворушливо і комічно. Один з епізодів зводить разом закоханих, котрі зустрілись на смітнику через багато років і вже ніколи не розлучаться.

Інший епізод навіть про просвітління одного з персонажів і осягнення того, що та, яку він покинув, – найкраща, найгарніша і найбажаніша жінка.

Ця вистава – не детективна історія, а скоріше філософські роздуми про те, наскільки ми гуманні і чи намагаємось зрозуміти ближнього і не відгородитись, а спробувати допомогти. Тут нема крові і наприкінці  happy end (що означає «добре»), однак хочеться сказати: «Придивіться до них і «ВОЗЛЮБІТЬ» – вони не народилися такими. Зрозумійте і, при потребі, допоможіть!»

 

                                                                                          Вистава йде під фонограму