ОСАДЧУК Вікторія

солістка опери (сопрано)

провідний майстер сцени

Лауреат Міжнародного конкурсу

Закінчила Національну музичну академію ім. П.І.Чайковського (2000) та асистентуру-стажування цієї ж академії (2004), де навчалася в класі народної артистки СРСР, професора Г.Туфтіної.

Від 1998 – солістка Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва, від 2005 – провідний майстер сцени.

На сцені Оперної студії Національної музичної академії ім. П.І.Чайковського виконала партії у виставах:

«Кармен» Ж.Бізе (Кармен),

«Царева наречена» М.Римського-Корсакова (Любаша).

На сцені Національної філармонії України з Національним симфонічним оркестром України під орудою народного артиста України, лауреата Національної премії України ім. Т.Шевченка Володимира Сіренка виконала «Пристрасті за Матвієм» Й.С.Баха, «Missa Solemnis» Л.Бетховена та симфонію № 8 Г.Малера.

Від 2003 співпрацює із Київським симфонічним оркестром та хором під керуванням Роджера Макмерріна, де виконала партії мецо-сопрано у вокально-симфонічних та ораторіальних творах, серед яких «Мессія» Г.Ф.Генделя, «Реквієм» Дж.Верді, «Реквієм» Й.Брамса, «Ілія» Ф.Мендельсона та ін., а також партію Аніти у мюзиклі «Вест-Сайдська історія» Л.Бернстайна.

Також у репертуарі:

«Аїда» Дж.Верді (Аїда),

«Трубадур» Дж.Верді (Леонора),

«Сільська честь» П.Масканьї (Сантуцца),

«Алєко» С.Рахманінова (Земфіра),

«Пікова дама» П.Чайковського (Ліза),

«Євгеній Онєгін» П.Чайковського (Татьяна),

«Кавова кантата» Й.С.Баха (Лізхен).

Має великий концертний репертуар.

У 2000 здобула ІІІ премію на  ХІ Міжнародному конкурсі-семінарі вокалістів у м. Бург, Німеччина (Internationales Gesangsseminar Burg Beeskow).

У 2004 стала дипломанткою Першого Міжнародного конкурсу вокалістів ім. Б.Гмирі (м. Київ).

Гастролювала у Росії, Китаї, Хорватії, Словенії, Польщі, Німеччині, Франції, Великобританії, Швейцарії, США.

Партії

У репертуарі театру виконала партії у виставах:

«Кощій безсмертний» М.Римського-Корсакова (Кощіївна),

«Казка про царя Салтана» М.Римського-Корсакова (Ткаля, Куховарка, Бабариха),

«Ніч перед Різдвом» М.Римського-Корсакова (Цариця),

«Іоланта» П.Чайковського (Лаура),

«Весілля Фігаро» В.А.Моцарта (Графиня Альмавіва),

«Ріголетто» Дж.Верді (Джіованна),

«Травіата» Дж.Верді (Анніна),

«Дитя і чари» М.Равеля (Бабка, Білочка),

«Історія Кая та Герди» С.Баневича (Снігова королева, Маленька розбійниця),

«Дванадцять місяців» С.Баневича (Гофмейстериня),

«Стійкий олов’яний солдатик» С.Баневича (Щур),

 «Івасик-Телесик, або Пастка для Відьми» І.Щербакова (Відьма)

 «Пригоди Буратіно» О.Білаша (Лисиця Аліса, Тортіла),

"Пригоди Гекльберрі Фінна" Ж.Колодуб та Л.Колодуба (Герцог),

"Червона Шапочка" Р.Смоляра (Мати),

«Фабрика Санти» П.Табакова (Вічна Мерзлота),

«Реквієм» В.А.Моцарта ((партія мецо-сопрано),

«Стабат Матер» Дж.Россіні (партія сопрано),

Симфонія № 9 Л.Бетховена (партія мецо-сопрано, партія сопрано),

Концерт «Ночі Чайковського» («Пікова дама» – Ліза),

«Оперна абетка, або У пошуках загублених нот», 

Вечір романсу «Средь шумного бала...»,

«Шляхи кохання» -  концерт-вистава (Сестра, Іспанська сеньйора),

«Елегія душі» -  концерт-вистава (Самотня панна),

концерт-подорож «Музика ночі», 

гала-концерт «Ключі до відпустки»,

та ін.