ОСАДЧУК Вікторія

солістка опери (сопрано)

Провідний майстер сцени

Лауреат Міжнародного конкурсу

Закінчила Національну музичну академію ім. П.І.Чайковського (2000) та асистентуру-стажування цієї ж академії (2004), де навчалася в класі народної артистки СРСР, професора Г.Туфтіної.

Від 1998 – солістка Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва, від 2005 – провідний майстер сцени.

На сцені Оперної студії Національної музичної академії ім. П.І.Чайковського виконала партії у виставах:

«Кармен» Ж.Бізе (Кармен),

«Царева наречена» М.Римського-Корсакова (Любаша).

На сцені Національної філармонії України з Національним симфонічним оркестром України під орудою народного артиста України, лауреата Національної премії України ім. Т.Шевченка Володимира Сіренка виконала «Пристрасті за Матвієм» Й.С.Баха, «Missa Solemnis» Л.Бетховена та симфонію № 8 Г.Малера.

Від 2003 співпрацює із Київським симфонічним оркестром та хором під керуванням Роджера Макмерріна, де виконала партії мецо-сопрано у вокально-симфонічних та ораторіальних творах, серед яких «Мессія» Г.Ф.Генделя, «Реквієм» Дж.Верді, «Реквієм» Й.Брамса, «Ілія» Ф.Мендельсона та ін., а також партію Аніти у мюзиклі «Вест-Сайдська історія» Л.Бернстайна.

Також у репертуарі:

«Аїда» Дж.Верді (Аїда),

«Трубадур» Дж.Верді (Леонора),

«Сільська честь» П.Масканьї (Сантуцца),

«Алєко» С.Рахманінова (Земфіра),

«Пікова дама» П.Чайковського (Ліза),

«Євгеній Онєгін» П.Чайковського (Татьяна),

«Кавова кантата» Й.С.Баха (Лізхен).

Має великий концертний репертуар.

У 2000 здобула ІІІ премію на  ХІ Міжнародному конкурсі-семінарі вокалістів у м. Бург, Німеччина (Internationales Gesangsseminar Burg Beeskow).

У 2004 стала дипломанткою Першого Міжнародного конкурсу вокалістів ім. Б.Гмирі (м. Київ).

Гастролювала у Росії, Китаї, Хорватії, Словенії, Польщі, Німеччині, Франції, Великобританії, Швейцарії, США.

Партії

У репертуарі театру виконала партії у виставах:

«Кощій безсмертний» М.Римського-Корсакова (Кощіївна),

«Казка про царя Салтана» М.Римського-Корсакова (Ткаля, Куховарка, Бабариха),

«Ніч перед Різдвом» М.Римського-Корсакова (Цариця),

«Іоланта» П.Чайковського (Лаура),

«Ріголетто» Дж.Верді (Джіованна),

«Травіата» Дж.Верді (Анніна),

«Дитя і чари» М.Равеля (Бабка, Білочка),

«Історія Кая та Герди» С.Баневича (Снігова королева, Маленька розбійниця),

«Дванадцять місяців» С.Баневича (Гофмейстериня),

«Стійкий олов’яний солдатик» С.Баневича (Щур),

 «Івасик-Телесик, або Пастка для Відьми» І.Щербакова (Відьма)

 «Пригоди Буратіно» О.Білаша (Лисиця Аліса, Тортіла),

"Пригоди Гекльберрі Фінна" Ж.Колодуб та Л.Колодуба (Герцог),

"Червона Шапочка" Р.Смоляра (Мати),

«Реквієм» В.А.Моцарта ((партія мецо-сопрано),

«Стабат Матер» Дж.Россіні (партія сопрано),

Симфонія № 9 Л.Бетховена (партія мецо-сопрано, партія сопрано),

Концерт «Ночі Чайковського» («Пікова дама» – Ліза),

Вечір романсу «Средь шумного бала...»,

"Шляхи кохання" -  концерт-вистава (Сестра, Іспанська сеньйора)

та ін.