Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон

Художній керівник і директор Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва Петро Качанов розповів у ефірі Радіо Культура (програма "Ліра") про ребрендинг, ремонт, а також про новинки майбутнього сезону оновленого театру Kyiv Opera Theatre.

Назва Kyiv Opera Theatrе (Київська опера) прийшла як продовження реформ Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва. Цей театр розташований на Контрактовій площі Києва. Спочатку він розробив новий логотип, також оновили інтер’єр і попрацювали над сценічним ростом.

"Ми зробили це (перейменування — ред.) тому що театр, якому вже досить багато років, на мою думку, має незаслужене позиціонування. Тому що в цьому театрі є повноцінні оперна трупа, оркестр, повноцінна балетна трупа, хор. І чомусь до цього моменту він називався "музичний театр" або його ще називали "дитячий театр". Чомусь ніхто його не називав Київський театр опери і балету, а він насправді таким є", — говорить Петро Качанов. 

Офіційну і таку довгу назву театр не змінює. "Київський муніципальний академічний театр опери балету для дітей і юнацтва" — у цій назві, за словами Петра Качанова, є все, що тільки може бути, але немає основного — немає такого позиціонування, щоб всі могли зрозуміти, куди вони приходять. Натомість назву "Київська опера" вирішили обрати з огляду на те, що вона коротка, влучна і, що найголовніше — вона абсолютно чітко і правдиво відповідає тому, в який театр люди прийдуть.

"Я нещодавно прочитав у блогах і навіть у публікації журналу, що в театр нецікаво ходити, тому що там погані туалети. Це правда, але з нинішнього сезону в нашому театрі будуть шикарні туалети. Але я не запрошую всіх на туалет, це жарт", —  іронізує Петро Качанов.

Він розповідає, що в театрі відбулись ремонтні роботи, крім нових вбиралень, у залі встановлено нові крісла, зал оновлено, а на вечірніх виставах буде працювати буфет.

"Але що б ми не робили з туалетами, буфетами і всім іншим, якщо у нас на сцені не буде нічого цікавого, то це не допоможе", — вважає керівник театру і запевняє, що "глядацький комфорт" почали реформувати зі сцени.

Ребрендинг особливих коштів не потребував, театр справився з ним власними зусиллями, водночас ремонт вдалося реалізувати завдяки допомозі КМДА.

Такого бюджету цей театр ніколи не отримував — майже 5 млн гривень, яких вистачило і на ремонт, і на встановлення нових систем звуку та освітлення.

Сезон у Київській опері відкривається 19 вересня виставою "Весілля Фігаро". За словами Петра Качанова, в постановці Київської опери ця вистава виглядає надзвичайно сучасно, і її, попри всю популярність, важко буде впізнати. "Весілля Фігаро" — це еротичний трилер. Обіцяють у театрі також більше вистав з українською мовою виконання.

http://www.nrcu.gov.ua/news.html?newsID=90289